FAQ

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Každou objednávku, která je vytvořená do 14:30, budeme s největší pravděpodobnostní expandovat další pracovní den.

Jak jsou zásilky baleny?

Zásilky balíme bezpečně a kvalitně. Každý deska (vinyl) je zabalena v bublinkové fólií, bezpečně uložena v tvrdé papírové krabici. Celý balík je následně oblepen izolepou s důrazem na rohy balíku.

Jsou zásilky pojištěny?

Ano, každá zásilka je automaticky pojištěna.

Přišla mi zásilka, která má poničený obal. Co mám dělat?

V případě, že je vaše zásilka viditelně poničena (např. zmačkání rohů), důrazně doporučujeme provést ihned reklamaci na místě u dopravce.

Nabízíte výhody pro věrné zákazníky?

Ano, pro věrné zákazníky nabízíme výhodnější ceny v našem věrnostním programu - Vinyl Garden Klub.

Jak mohu reklamovat zboží?

Více informací k reklamacím naleznete na samostatné stránce Reklamační řád. 

V jakém stavu jsou použité desky v nabídce?

Každý použitý vinyl v naší nabídce je samostatně popsán. V každém detailu produktu je popsán stav desky a stav obalu. Více o hodnocení stavů vinylů se dozvíte zde.

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Tématu se věnujeme v samostatném článku zde.

Neobdržel jsem zásilku. Co mám dělat?

V případě neobdržené zásilky nás kontaktujte na e-mail info@vinylgarden.cz. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.

Jsou vaše produkty skladem?

Ano. Všechny produkty, které jsou označeny statusem "Skladem" jsou skutečně fyzicky skladem. 

Jak mohu upravit objednávku?

V případě, že potřebujete upravit svou objednávku, kontaktujte nás na e-mail info@vinylgarden.cz. Vaší zprávě se budeme věnovat co nejdříve.

Jak mohu stornovat objednávku?

Stornovat lze pouze objednávky, které nebyly odeslány. V případě, že potřebujete objednávku stornovat, napište nám na e-mail info@vinylgarden.cz.