FAQ
Jak dlouho trvá dodání zboží?
Každou objednávku, která je vytvořená do 14:30, budeme s největší pravděpodobnostní expandovat další pracovní den.
Jak jsou zásilky baleny?
Zásilky balíme bezpečně a kvalitně. Každý deska (vinyl) je zabalena v bublinkové fólií, bezpečně uložena v tvrdé papírové krabici. Celý balík je následně oblepen izolepou s důrazem na rohy balíku.
Jsou zásilky pojištěny?
Ano, každá zásilka je automaticky pojištěna.
Přišla mi zásilka, která má poničený obal. Co mám dělat?
V případě, že je vaše zásilka viditelně poničena (např. zmačkání rohů), důrazně doporučujeme provést ihned reklamaci na místě u dopravce.
Nabízíte výhody pro věrné zákazníky?
Ano, pro věrné zákazníky nabízíme výhodnější ceny v našem věrnostním programu - Vinyl Garden Klub.
Jak mohu reklamovat zboží?
Více informací k reklamacím naleznete na samostatné stránce Reklamační řád.
V jakém stavu jsou použité desky v nabídce?
Každý použitý vinyl v naší nabídce je samostatně popsán. V každém detailu produktu je popsán stav desky a stav obalu. Více o hodnocení stavů vinylů se dozvíte zde.
Jaké jsou možnosti dopravy a platby?
Tématu se věnujeme v samostatném článku zde.
Neobdržel jsem zásilku. Co mám dělat?
V případě neobdržené zásilky nás kontaktujte na e-mail info@vinylgarden.cz. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.
Jsou vaše produkty skladem?
Ano. Všechny produkty, které jsou označeny statusem "Skladem" jsou skutečně fyzicky skladem.
Jak mohu upravit objednávku?
V případě, že potřebujete upravit svou objednávku, kontaktujte nás na e-mail info@vinylgarden.cz. Vaší zprávě se budeme věnovat co nejdříve.
Jak mohu stornovat objednávku?
Stornovat lze pouze objednávky, které nebyly odeslány. V případě, že potřebujete objednávku stornovat, napište nám na e-mail info@vinylgarden.cz.